otrdiena, 2013. gada 16. jūlijs

Vasaras ātrā ogu kūka

Es neesmu biskvītu cepēja, taču man patīk izmēģināt to, ko piedāvā citi. Šoreiz- Dobeles dzirnavnieka svētku kūkas maisījums.Rezultāts- tīri labs, es pat teiktu- gards!

Šī arī viena no manas gaumes kūkām- ātri un vienkārši, bez lielas piepūles. Variācijas par tēmu var būt tik, cik fantāzija augstu un tālu lido- ogu dažādība, krēmu variācijas, viens vai divi biskvīti- nu vārdu sakot- katrai gaumei un vēderam. Te viena no variācijām.

Nepieciešamās sastāvdaļas:

2 pakas Dobeles dzirnavnieka svētku kūkas maisījuma
500 g Mascarpone
500 ml saldais krējums
1/2 laima sula
Pāris saujas ogas

Biskvītus cep pēc instrukcijas. Pārsteidzoši vienkārši- jāpievieno vien 200 ml ūdens vienas pakas saturam, jāsamaisa un jācep 20-25 minūtes. Nekādi sviesti vai eļļas- tiešām vienkārši. Es šādas ripas izcepu divas- no vienas pakas pa vienai.

Kamēr biskvīti cepas- ir laiks sagatavot krēmu. Saldo krējumu uzputo- es neliku cukuru klāt, bet -tas ir gaumes jautājums.

Putukrējumā iecilā Mascarpone un piespiež sulu no puses laima. Biskvīti pa to laiku jau ir gatavi un atdzesēti- var sākt kūkas kopā likšanu.

Vienu biskvīta ripu apsmērē ar krēmu un saber virsū ogas. Var smērēt arī vēl papildus kādu ievārījumu- kā jau minēju- te variācijas miljoniem. Liek pa virsu otru biskvīta ripu.

Kūkas augšu, arī malas apsmērē ar atlikušo krēmu, pa virsu sabārsta ogas. Viss- gatavs!Ātri un vienkārši ar brīvu vietu variācijām! Lai izdodas arī tev uzburt savu vasaras ogu kūku!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru